سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۲

مسافر...

بسم الله

سلام رفقا.

ایشالله فردا دارم میرم یه سفر.آدم حااااااااااااااااااااال میکنه وقتی وسط یه مشت درس و مدرسه ول میکنه بره.شماها که نمیدونید من چقدر خوشالم.چون هم از این ور فراریم و هم دارم میرم یه زیارت خوب.دلم واسه زیارت خیییییییییییلی تنگیده بود.

ایشالله فردا من میرم.بدی دیدین حلال کنید.

اگر هم شد بعدا عکس هایی که گرفتم رو اینجا میذارم براتون.

یاعلی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۳
علی فلاح

نظرات  (۱)

۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۰۹ رضا ـــــــ
khosh begzareh
پاسخ:
ممنون!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی