سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سردار سرلشگر بزرگوار عزیز جعفری؛ سلام علیکم

بار دیگر شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردمی بی گناه؛ اعم از زن و کودک در گوشه ای از جهان اسلام هستیم. در این میان چند روزی است که صدای کم‌جوهره‌ی ناقوس جنگ علیه ملتی مستقل، از طرف چند کشور استعمارگر به سرکردگی حاکمان شیطان‌صفت آمریکا و متحدان غربی آن به گوش می رسد.

کشورهایی که در سوابق خود جز جنگ، کشتار و تاراج ثروت‌های ملی سایر کشورها، چیز دیگری در پرونده ندارند.
نمونه ی بارز آن حمله به امت‌های بی‌پناه، مانند ویتنام، افغانستان، عراق و سایر کشورهایی می باشد که نتیجه آن فقط کشتار میلیون‌ها انسان بی گناه به دلایل واهی بوده است.

در این روزها جنگ رسانه ای دوش به دوش جنگ نظامی، علیه مردم و دولت قانونیِ سوریه قربانی می گیرد و دولت‌های غربی و مرتجع عرب، با استفاده از بازوهای رسانه ای خود در حال مقدمه‌چینی برای تحقق گزینه نظامی علیه مردم سوریه هستند.

آمریکا بر اساس ادعای دروغین جنگ با تروریسم، مسلمانان بسیاری را در این سال‌های اخیر به خاک و خون کشیده و با این ادعا در بحران سوریه به حمایت از گروه‌های تکفیری برخاسته است.
بی‌شک ادعای آمریکا مبنی بر استفاده ی ارتش سوریه از سلاح‌های شیمیایی، بهانه واهی و دروغین دیگری برای مداخله نظامی در سوریه و حمایت از گروه‌های تکفیری و جلوگیری از پیروزی‌های پی‌در‌پی دولت این کشور و مقاومت است.

لذا بدین‌وسیله ما اهالی و جوانان شیراز، آمادگی خود را جهت اعزام و جهاد رو در رو با کفار بر طبق اجازه ولایت، رسماً اعلام نموده و مُصرانه از شما درخواست داریم شرایط اعزام ما را برای رویارویی با دشمن فراهم بفرمائید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰
علی فلاح

نظرات  (۲)

سلام
ببخشید اینهمه تاخیر و غیبتم رو[خجالت]
شطرنجی بفرمایید[ناراحت]

اما فعلا عیدتون مبارک... انشاالله بهترین عیدی رو از دستان امام رئوف هدیه بگیرید.[گل]

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،
نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن،
حضرت رضا (علیه السّلام) مبارک باد
سلام
بابت دیر سر زدنم شرمنده هستم شما هم ب وبلاگ بنده حقیر سر بزنید
التماس دعا
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی