سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۱:۲۶

*اطلاعیه*

باسلام.

بنده تصمیم گرفتم که یکم تو این وبلاگ تغییرات ایجاد کنم.البته نه ظاهری.

لذا  وبلاگنویسان عزیزی که می خواهند با این وبلاگ تبادل لینک داشته باشند در قسمت نظرات اطلاع بدهند.

با تشکر...

علی فلاح

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۷
علی فلاح

نظرات  (۱۱)

با سلام بنده در وبلاگ خود شما را در فهرست لینک دوستان قرار دادم. موفق باشید. به امید تبادل لینک و تبادل اطلاعات بیشتر.

سلام

من شمارو لینک کردم

شماهم منو با اسمه اصلاحات نیوز لینکم کنید

۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۷ ایران ابرقدرت فاتح
سلام علیکم، انشاءالله همیشه در این مسیر نورانی موفق و موید باشید. التماس دعا داریم. یا علی
سلام علیکم

مادر جون ببخش، حلالم کن، فراموش کن

گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست چون مانع بازگشت شما به جاییست که از ابتدا نباید پا به آنجا میگذاشتی ...


مثل همیشه  فرش قرمز تشریفاتم رو برا حضورت پهن کردم

***********
یا علی
شما که از همه خوشتون نمیاد توی وبلاگتون نظر بذارن و به همه جواب نمی دین پس خودتون از هر کی دلتون می خواد دعوت کنین !
پاسخ:
کی گفته خوشم نمیاد همه بیان..!؟
ببینیم و تعریف کنیم
من می خوام هرچی دلم رو باز می کنه ببینم اینجا
هرچی که من رو به خدا نزدیک کنه
پاسخ:
شما برای رسیدن به سلوک نیازی به مطالب این وبلاگ ندارین.
خودتون و خدا کافیه!
همین..!
نمی دونم شاید ولی ادم گاهی بنزین ماشینش تموم می شه ...
این همین که گفتین یعنی دیگه ادامه ندم و نظر نذارم؟
پاسخ:
همچین منظوری نداشتم.. :|
اکی
انگار تازگی ها من زودرنج شدم یا اینکه تازگی ها به زودرنجیه خودم پی بردم !!!
ببخشین ما اگه خیلی وقت باشه با وبلاگمون کارنکرده باشیم چی ؟
یعنی بخوایم توی اینجا همکاری کنیم ولی وبلاگمون خوب نبوده باشه چی؟
پاسخ:
اینجا یه وبلاگ تقریبا شخصیه!
سلام خوبید
پاسخ:
مرسی..ممنون!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی