سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

طی جنگ جهانی اول و بین سال های 1917 تا 1919 مطابق با 1296 تا 1298 شمسی دولت پادشاهی انگلیس با ایجاد قحطی عمدی در ایران باعث مرگ 8 تا 11 میلیون ایرانی شد. یکی از منابع ارزشمند در این زمینه، کتاب قحطی بزرگ نوشته ی محمدقلی مجد، ترجمه محمد کریمی - انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی می باشد.

برای محکومیت این اقدام، اتاق جنگ نرم جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اقدام به راه اندازی کمپین و طومار اینترنتی نموده است.

تیم تحقیقاتی خیزش ذریه به سرپرستی محسن ملایی و تحت حمایت اتاق جنگ نرم جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان طی 15 ماه با استفاده از منابع اطلاعاتی، مراکز اسناد و کتابخانه های تخصصی تاریخ معاصر و مصاحبه  با کارشناسان مطرح کشور، تحقیقی جامع در این زمینه به انجام رسانید که نتایج آن در وب سایت www.zorieh.com قابل دسترسی است.

اطلاعات با ارزش و کم نظیر کتاب قحطی بزرگ به صورت طبقه بندی موضوعی تنظیم شده است اما برای اولین بار در دنیا تمامی اطلاعات کتاب توسط تیم مذکور به صورت طبقه بندی تاریخی بر اساس ماه های میلادی تحت عنوان تاریخ نگار قحطی در وب سایت خیزش ذریه برای مشاهده ی عموم آورده شده است.

امضاهای جمع آوری شده از طریق وب سایت، در همایش ملی خیزش ذریه برای پیگیری های بعدی به نمایندگان سه قوه تحویل داده خواهد شد. همچنین سخنرانی هایی با موضوع قحطی بزرگ توسط جامعه اسلامی دانشجویان طی هفته گذشته در چندین دانشگاه کشور از جمله دانشگاه های زابل، زاهدان و دانشگاه آزاد زاهدان با سخنرانی استاد شمس الدین رحمانی برگزار شده است.

این سخنرانی ها در روزهای آتی در دانشگاه های دیگر نیز برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و امضاء طومار به سایت www.zorieh.comمراجعه نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴
علی فلاح

نظرات  (۱۵)

۰۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۴ فرقی داره ؟
یه مطلبی می خوام بگم ولی ناراحت نشینا.

پاسخ:
چشم بفرمایین!؟
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۵ فرقی داره ؟
چه عجب اینجا سری زدین .
راستش می خوام بگم شما خیلی فرق کردین . اخلاقاتون رو به خشکیه !
اوایل خیلی با نشاط تر بود وبلاگتون .
پاسخ:
به دلیل کمبود وقت( کنکور) خیلی رغبت برای رسیدن به وبلاگ رو ندارم.
ایشالله بعد کنکور جبران می کنم.
اتفاقا چند روزیه تو این فکرم که یه وبلاگ بزنم هم شادتر باشه هم موضوعش با اینجا متفاوت باشه که بازم به دلیل کمبود وقت شاید نرسم 
این کارو انجام بدم
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۱ فرقی داره ؟
عجب ! امیدوارم مدر کنکور موفق باشین .
برا وبلاگ زدن وقت زیاده.کنکور وقت کمه ...
پاسخ:
بله حتما..!
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۸ فرقی داره ؟
اگه حوصله نداشتین نخونین وووو ....
نمی دونم گفتنش درسته یانه ولی گاهی وقتا مثل الان اصلا حوصاه ی درس ندارم اصلا حوصله ی هیچ کاری ندارم
می دونمم علتش چیه ولی علاجی ندارم
احساس خستگی می کنم
اصلا کلی کار دارم و عقب می افتم ولی انگار ذهنم فرمان نمی د ه.نمی دونم چه کار کنم
یعنی نمی دونم چه طوری خودم رو راضی کنم به شرایط حال و به اینقدر نگران آینده نباشم ...
پاسخ:
فکر کنم طبیعی باشه چون منم دقیقا همینجورم..!
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۷ فرقی داره ؟
عجب !
من فکر کنم شما اگه مشاوره بشی خیلی موفق میشین .یکی از مهارت های مشاوره همدردی به این سبک شماس .
خیلی خوب همدردی کردین .
ولی من جریانم با شما فرق می کنه . من برام الان مهم یه چیز دیگه است که نمی تونم اینجا بگم ولی برا شما تا چند سال اینده شاید صرفا کنکور و در نهایت انتخاب یه شغل خوب باشه
پاسخ:
والا به همه چیز فکر کردم جز مشاوره! :D
۱۲ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۴ فرقی داره ؟
برا رشته تحصیلی که نه ولی ادم میتونه برل اطرافیانش وقت بذاره و این یعنی کلی برکت برا زندگی
پاسخ:
بههههله.
البته واسه مشاوره دادن یه سری ویژگی ها لازمه که هنوز بنده کسب نکردم
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۳ فرقی داره ؟
کم کم کسب می کنین
پاسخ:
ایشالله./
۲۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۵ حالا...................
کلا نیستین
اصلا حوصله ی کنکور خوندن ندارم
حالا ارشد قبوا شم که چی؟


پاسخ:
هستم.
اما رغبتی واسه پست گذاشتن ندارم
سلام

هر روز تو را غرق صفا میخواهم
هر روز تو را کامروا میخواهم
از بهر تو و هر که تو را دارد دوست
آرامش خاطر از خدا میخواهم


۳۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۶ احسان ریوا
سلام
از این شکلک های گل نداره اینجا؟
پاسخ:
نه من که ندیدم.
سلام بزرگوار
بروزم...
سلام و عرض ادب
بروزم....
سلام...علی آقا یه خبرازخودت بده .من نمینویسم برات تاحواست پرت نشه ...تواگه وقت آزادداری یه لحظه ازخودت بنویس
پاسخ:
سلام.من هستم اما نوشتنم نمیاد.

سلام
درمورد 8سپتامبرو روز جهانی زن اطلاعاتی دارید چند خط بنوسسید
پاسخ:
خیر متاسفانه..
خوب برید اطلاعات کسب کنید !
پاسخ:
انشالله..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی