سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۸

آدم فوضول!

این روزا دوربرم رو پر از آدم های فوضوله!!

مثلا:

دوستم:سلام.عصر میای فلان جا؟؟

من:نه

دوستم:چرا؟

من:باید برم جایی!

دوستم:کجا؟

من:پیش فلانی!

دوستم:چرا؟

من:کار دارم!

دوستم:چکارش داری؟

من:حتما باید بگم؟؟؟

دوستم:آره که باید بگی وگرنه خودت که میدونی چه بلایی سرت میاد؟

من:باید باهاش برم جایی

دوستم:خب کجا باید برین؟

من:فلان جا!

دوستم:خب برو گمشو

..........................................................................

همش با اس ام اس بود.

آآآآآآآآآآآآآآآآی خدا آخه اس ام اس چی بود دیگه اختراع شد!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۴
علی فلاح

نظرات  (۲)

سلام.علی آقا خداقوت...موفق باشی جوون..
پاسخ:
ممنون...

۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ دریای آرامش

واقعا!!!

آدم فضول خیلی زیاده

و البته بی ادب!

پاسخ:
دقیقا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی