سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۶

..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷
علی فلاح

نظرات  (۶)

سلام.پیشاپیش مبارک باد.انشالله سربلندواردبشی...التماس دعا
اسم قشنگی انتخاب کردی انشالله بتونی خوب نگهبانی بدی
سلام
لطف کردید اطلاع دادید
نام وبلاگتون عالی هست
انشالله که همیشه موفق باشید
ماه مبارک رمضان رو هم تبریک میگم
در این ماه مارو هم دعا کنید...وبلاگ شما لینک میشه
یا علی
این پسرای شیراز عجب خوش سلیقه اید.
پاسخ:
واسه چی؟؟
سلام همچنین برشما هم مبارک باشه حلول ماه مبارک رمضان
ممنون که آدرستونو بهم دادین و ممنون بابت لینک
و یه سوال
من این ادرسو کنار آدرس قبلی لینک کنم یا اونو پاک کنم و اینو جایگزین کنم؟؟؟؟
پاسخ:
جای اون قبلی لینک بفرمایید
سلام دوست من
ممنون از وب بی نظیرتون
خوشحال میشم بهم سر بزنین و اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم
پاسخ:
وبلاگتون بالا نمیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی