سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۷

:(

به ویلای شمالی خو گرفتیم

شهیدان جنوبی یادمان رفت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
علی فلاح

نظرات  (۷)

سلام حاجی

ارااادت.

لطف شما همیشه شامل حال ما هست
سلام
متاسفانه شهیدان جنوبی رو کردیم نردبانی برای رسیدن به ویلاهای شمالمون...
پاسخ:
واقعا....
باسلام.کاش دلمان برای ایران میتپید.به روزیم.التماس دعا.
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۲ لاهوت(رضوان)

سلام م م م ..
وای دارم خواب میبینم شمایید؟؟:))
من خیلی وقتا اوایل ب اقای یوسفی گفتم سلام منو ب شما برسونه
امدم وبتون اما بسته بود اخه من تو لینکام دو تا وب از شما دارم اما دوتاش بسته بود..
گفتم شاید دوست ندارید ک ادرس ندادید..

لینکتون میکنم
در هر حال شرمنده..
خوشحالم ک پیداتون کردم..
ببخشید من 1 ماه و خورده ای نبودم تازه اومدم و کامنتتونو جواب دادم..
علی یارتون مهربون..

پاسخ:
سلام.
ممنون.شما لطف دارین
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۶ احسان ریوا
سلام
آقا ما شمالی ها چه کنیم خونمون شماله؟؟؟ هان؟؟ :))
پاسخ:
میتونین ویلاهاتون رو به ما بسپارین! :))
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۴ افسر سایبری موعود
سلام علی جان
واقعا از جنوب یادمان رفت
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۱۱ جواد شیخ الاسلامی
خیلی قشنگ بود...آفرین...هی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی