سنگر عشق

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۱

فقط نامت رقیه نبود



یه دختر سه ساله رو به زنجیر کشیدن و جلو چشماش پدر و مادرش رو سر بریدن
بقیش با خودتون....(!)
التماس دعا


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
علی فلاح

نظرات  (۱۹)

وای رقیه وای رقیه
سلام
ممنون
شما نیز با افتخار لینک شدید .
یا علی ...
سلام
امام زمان(عج): من صاحب حقم ... علامت ظهورم زیاد شدن آشوب ها و فتنه هاست.
التماس دعا
سلام وبلاگ خوبی داشتید همسنگر در پناه حق باشید
با سلام
با موضوع خدا مرده است .....
منتظر حضور سبزتان هستم.
سلام...میلادمبارک
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۳۱ ابراهیـم علی پور
فقط!
سلام
خسته ی زمونه نباشی ...
ممنون
دلم می خواد دوباره زیاد بنویسین . و مارو هم قابل بدونین که بیایم لا اقل بخونیم .
پاسخ:
منم دلم می خواد...!
اینقدر گرفتارشدم که حتی نمی رسم نظر بنویسم
ولی خیلی سر میزنم که مطلب گذاشتین یا نه
حالا یه چیزی بنویسین اخه تولد من نزدیکه !!!!!!!
پاسخ:
کاش خودتون رو معرفی می کردین میشناختیم
بیخیال
شاید خوشتون نیاد

تولد ما هم که تموم شد هیچ تولد امام رضا هم تموم شد ولی حاجتامون برآورده نشد !!!!
این عکسو شما از کجا آوردین؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تو اینترنت زیاده.ولی منبع موثق مشرق نیوز هست
salam,webloge khobi darin,movafagh bashin.
salam,webloge khobi darin,movafagh bashin.
نفس حبس کن بود...
سلام.
بعضی دوستان دقت ندارند با توجه به پست باید نظر بگذارند!!!!!
حتی فکر کردن بهش هم سخته...جیگرم کباب شد...
سلام
فقط ی حرومزاده میتونه این کارا رو کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی